فوتسال نوجوانان جام سردار سلیمانی

فولاد، خواجه عطاء، شهسوار کربلا و شهدای قائم به دیدارهای نیمه نهایی راه یافتند 



بازی های نیمه نهایی تورنمنت فوتسال نوجوانان جام شهید سردار سلیمانی شهرستان بندرعباس فردا برگزار خواهد شد. ‌
 
به گزارش صبح ساحل،  از سوی هیات فوتبال شهرستان بندرعباس و کمیته فوتسال یک دوره مسابقات فوتسال نوجوانان تحت عنوان جام شهید سردار سلیمانی با حضور ۸ تیم در سالن اروند بندرعباس در حال برگزاری است.‌
در این مسابقات تیم های فولاد ، اتحاد سرخون ، شهدای قائم و شهید پالاهنگ در گروه اول و تیم های خواجه عطاء ، شهسوار کربلا ، یادآورغدیر و نایبند در گروه دوم با هم به رقابت پرداختند. در پایان بازی مرحله مقدماتی چهار تیم فولاد به عنوان تیم اول و شهدای قائم به عنوان تیم دوم از گروه اول و تیم های خواجه عطاء بندرعباس به عنوان تیم نخست و شهسوار کربلا به عنوان تیم دوم از گروه دوم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند. 
در بازی انجام شده تا مرحله نیمه نهایی در روزاول تیم  شهدای قائم سه بر دو تیم اتحادسرخون را شکست داد. فولاد هرمزگان شش بر صفر شهید پالاهنگ را از پیش رو برداشت. در روز دوم مسابقات شهسوار کربلا با سه گل یادآورغدیر را برد و خواجه عطا ء در یک بازی پرگل ده بار دروازه نایبند را باز کرد. در بازی های روز سوم شهدای قایم با پنج گل مغلوب فولاد هرمزگان شد و بازی تیم های اتحادسرخون  و شهیدپالاهنگ یک یک مساوی به پایان رسید. در دیدارهای روزچهارم  شهسوار کربلا چهار بر یک بازی را به خواجه عطا ء واگذار کرد و نایبند با ۷ گل از یاران غدیر شکست خورد. در روزپنجم مسابقات  شهید پالاهنگ با نتیجه دو بر یک بازی را به شهدای قائم واگذار کرد و اتحاد سرخون با یک گل مغلوب فولاد هرمزگان شد. در روزششم و پایانی دیدارهای مقدماتی شهسوار کربلا با سیزده گل نایبند بندرعباس را گلباران کرد و خواجه عطا ء با چهار گل مقابل یاد آوران غدیر به برتری دست یافت. 
در دیدارهای مرحله نیمه نهایی که فردا چهارشنبه بیست و سوم تیرماه در سالن اروند بندرعباس برگزار خواهد شد ساعت ۱۶:۳۰  در بازی اول تیم فولاد با شهسوار کربلا و در بازی دوم ساعت ۱۷:۳۰ تیم های خواجه عطا ء و شهدا قائم با هم بازی می کنند. دیدار های رده‌بندی و فینال پنج شنبه بیست و چهارم تیرماه برگزار خواهد شد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها